Download New Music Mohamad Alizade – Eshtebah

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد علیزاده به نام اشتباه با بالا ترین کیفیت
دانلود آهنگ اشتباه از محمد علیزاده

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام اشتباه

 

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام اشتباه
دانلود آهنگ اشتباه با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

متن آهنگ محمد علیزاده اشتباه

دلم حاله تو که دوباره همونه
قدر منو تو رو آخه کی می دونه
درست وقتی باید بمونه اون میره
غیر من کی می تونه دستتو بگیره
دلم آدما رو چجوری شناختی
خسته نباشی دلم اینهمه باختی
بیا بقلم حالا دل دیونه
اونم که مثل همه باهات نمی مونه
چی سرمون امده بــاز
درد دل منو تو اشتباست
یکی دیگه تو دلشه دلم
درست همونی که دل من می خواست

بیر مدیا

دلم الان وقت عاشق شدن نیست که
این عاشقی واسه هردوی ما ریسکه
همه باهام خودی تو یکی غریبه
این که از رو نمیری واسم عجیبه
تیکه تیکه میشی نگی که نگفتی
میری میشکنی میای به پام می افتی
پُر ِ تَرَک تن منو تو بسه
میمونم من و غم یه دل شکسته

چی سرمون امده بــاز
درد دل منو تو اشتباست
یکی دیگه تو دلشه دلم
درست همونی که دل من می خواست

بیوگرافی محمد علیزاده

محمد علیزاده در ۲۳ دی سال ۱۳۶۰ در کرج به دنیا آمد.

وی در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند و برای اولین بار در ۴ سالگی خوانده است. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد. آنطور که خودش نقل می‌کند در سن ۱۹ سالگی برای اولین بار عاشق شده است و به آن افتخار می‌کند. محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. وی همچنین دو ترانه فکرشم نکن و جز تو را جزو محبوبترین ترانه‌هایش می‌داند.

دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ به همراه پخش آنلاین

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

پس از دانلود آهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد

دانلود موزیک ایرانی با عنوان دانلود آهنگ جدید به صورت رایگان و همراه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در این لحظه از سایت بیر مدیا آماده شده است

امیدوارم از دانلود آهنگ جدید لذت ببرید

این آهنگ زیبا رو گوش دهید ، لذت ببرید و برای دوستانتان به اشتراک بزارید

قطعه «جدید» با پخش «بیر مدیا»
این قطعه را می توانید با اجازه صاحب اثر و از طریق نواخانه سایت خبری و تحلیلی «بیر مدیا»
آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.